maandag 25 juli 2011

Action Blushes





Van de week ben ik weer eens langs de action geweest, en het liefste zou ik elke dag even kijken, wat een leuke spullen hebben ze daar toch!
Ik loop altijd even langs de cosmetica, kijken of ze wat nieuws hebben.
Ik kwam deze drie blushes voor maar 1 euro tegen, ik heb de drie meegenomen die er waren.
ik weet dus niet of er nog andere kleuren zijn.

                                                         035 Pink, 034 Rose & 032 Rosewood


Dit zijn de 3 blushes die ik heb kunnen krijgen.
De kleuren zijn; 035 Pink, wat de meest donkere is.
034 Rose, de lichtere kleur met de shimmer.
dan heb ik ook nog de kleur 032 Rosewood.
De verpakking is erg simpel, oogt naar mijn idee ook goedkoop, maar wat wil je voor 1 euro?
Wat tot mijn verbazing bij de blushes zit is een spiegetje met een klein sponsje.
Zelf gebruik ik deze sponsjes niet, dus daar kan ik mijn mening niet over geven.



De textuur van de blushes is erg verschillend, de 032 rosewood voelt bijna als een creamblush, 
terwijl 035 Pink erg poederig aanvoelt.
de blush 034 Rose zit hier tussen in, en 'brokkelt' ook het meest.


                                                                                2x geswached.


Zoals je ziet is de pigmentatie goed voor een blush van 1 euro.
je kan de kleur goed opbouwen, en ik vind het echt een budget topper!
De blushes zijn allemaal cruelty free.

Mijn mening: REN naar de action, want ik vind ze super voor de prijs!


Liefs, Deborah

2 opmerkingen: