zondag 24 juli 2011

Bestelling Enchantra!

Ik heb op Enchantra  een aantal producten besteld, benieuwd welke?
Klik op lees meer!




Als eerste wil ik Linda van Enchantra bedanken voor het vrijstellen van de geweldige winactie's.
Bij deze winactie's stond de 30 centraal, Linda is namelijk 30 jaar geworden. 
Linda heeft wel 30 blogs 30 Euro aan shoptegoed vrijgesteld om aan een winactie te koppelen.
Zo had ik meegedaan aan de winactie van Elly, en heb ik deze gewonnen!

Dankjewel Elly!



Als eerste heb ik mijn eerste i-divine sleek palette 'Oh So Special' besteld!
Ik heb veel goede dingen gehoord en gelezen over de i-divine palettes, en ben hier erg benieuwd naar.


Als tweede heb ik eindelijk de blush in Rose Gold besteld, ik ben hier ontzettend benieuwd naar!
het lijkt mij een geweldig mooie blush, mooi roze met een zachte gouden gloed.



Als derde heb ik mijn eerste Sigma brush besteld, dit is de stippling brush.
hiermee kan ik mooi mijn goed gepigmenteerde blushes mee aanbrengen.


Als laatste bestelde ik een NYX pigment in de kleur Mocha.
De kleur Oro heb ik al in mijn bezit en deze bevalt mij goed.




Liefs, Deborah


2 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht, ik heb ook het Sleek Oh So Special Palette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! ik ben ontzettend benieuwd, zoveel goeds over gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen